mandag den 15. februar 2010

Det stille komfur

 
Kære Komfur-ven

Dette korte indlæg blot for at forklare, hvorfor Komfuret har været slukket et stykke tid - det er nemlig blevet smidt på genbrugsstationen sammen med resten af køkkenet. Men inden du bliver ked af det, så lad mig fluks berolige dig - selv om mit nye køkken ikke får et almindeligt komfur, fortsætter bloggen naturligvis. Og også under samme navn. Kristines indbygningsovn og nedfældningskogeplader svinger lige som ikke helt så godt :-)

Det nye køkken bliver monteret i udgangen af næste uge, så forhåbentlig er der ikke så langt tid tilbage før jeg igen kan stå over en flok dampende gryder i mit eget hjem. Jeg nåede lige at tage et billede af mit gamle, ramponerede komfur inden det blev læsset op på traileren og kørt til de evige komfurmarker - jeg har allerede besluttet mig for, at få det indrammet og hængt op i de nye køkkenregioner.

Vi ses snart ved Komfuret igen.

Kh Kristine

___________________

Er du ny ved Komfuret? Så først og fremmest velkommen. Husk, at du kan abonnere på indlæg ved at klikke på rss-feed-feltet i spalten til højre. Øverst i spalten kan du også melde dig til som fast læser - det er altid rart at se, hvem der læser min blog :-) Efterlad gerne en kommentar, hvis et indlæg har inspireret dig. Du er også altid velkommen til at maile på kristineskomfur (at) gmail (dot) com - jeg vil elske at høre fra dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails