søndag den 3. januar 2010

Kontakt til komfuret

Kære Komfur-læser

Jeg vil elske at høre fra dig. Fortæl mig, hvordan du bruger Kristines Komfur, om det har inspireret dig til at prøve noget nyt ved dit eget komfur, eller hvis du har ideer til en ret, jeg bare skal prøve. Mail mig endelig også, hvis du har spørgsmål til en af mine opskrifter - og selvfølgelig, hvis du er interesseret i at hyre mig til at lave mad til et af dine selskaber. Du mailer mig på kristineskomfur (at) gmail (dot) com.

Kærlig hilsen
Kristine

12 kommentarer:

  1. Hej Kristine

    Hvad med noget indbagt på torsdag ...

    /Camilla

    SvarSlet
  2. Jeg vil lige se, om dette virker. Fremragende blog, Kristine!

    SvarSlet
  3. Margrethe fra 2200 N skriver:
    Jeg er meget glad for dine lækre opskrifter....dit link har en fast plads på min 'bjælke' og jeg kigger ind til dig hver dag ;-) KH

    SvarSlet
  4. Kære Margrethe

    Hvor er det dejligt at høre - tusind tak :-)

    Lad mig endelig vide, hvis du har spørgsmål eller tips eller ønsker.

    Kh Kristine

    SvarSlet
  5. Hej Kristine
    Jeg besøger din blog flere gange om ugen - for hyggens og inspirations skyld. Et af dine indlæg sendte mig tilbage til min barndom (vi er nogenlunde jævnaldrende);nemlig din beretning om timerne i Fru Grønlunds osteforretning :-)Vi kom der er par gange om året og jeg elskede det! Alt lige fra damerne med bobbet hår og kitler til alle smagsprøverne.

    SvarSlet
  6. Hej min skat.
    Hvorfor har jeg ikke set din side før??!!
    Hvor er den bare god!!! Du er en stjerne!
    Glæder mig til jeg er helt på toppen og skal i køkkenet igen :-)
    Knus Stella

    SvarSlet
  7. Hej

    Jeg følger også godt med på din skønne blog.

    Jeg er også især vild med de gode og inspirerende opskrifter du fra tid til anden poster. Perfekt for en gastronomisk håbløs studerende som mig!

    /Anni

    SvarSlet
  8. Hvid Pizza - du skrev: "Du skal nok få opskriften på denne model, næste gang jeg laver den." - Har du lavet den?

    /Christian

    SvarSlet
  9. Kære Christian

    Uha, der fangede du mig. Den havde jeg da helt glemt. Jeg har dog ikke kreeret den hvide pizza i lang tid, så på den måde er du ikke blevet snydt. Men nu har du heldigvis mindet mig om den - så nu skal den snarest på bordet igen!

    God sommer :-)

    Kh Kristine

    SvarSlet
  10. Hej Kristine.

    Jeg læste på et tidspunkt et par af dine opskrifter i AFD med bipollen. Nu har jeg lige været på ferie i Barcelona og fik her købt noget af det med hjem. Men det gamle AFD og dine opskrifter er pist væk:( Kan du hjælpe en stakkels pige, der ikke aner hvad hun skal gøre med pollen??

    Kh Louise

    SvarSlet
  11. Kære Louise

    Send mig en mail på kristineskomfur@gmail.com - så sender jeg opskrifterne og tips til dig :-)

    Kh Kristine

    SvarSlet
  12. Har vi tabt dig eller er du flyttet til en anden side?????

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails