onsdag den 21. juli 2010

Himlen er en is


Jeg elsker is! Og især Ben & Jerry's. Så stor var min lykke, da jeg spottede denne sæson nytilkomne på iskortet hos min lokale købmand: En ispind med Peanut Butter Cookie Dough! En himmelsk skabning af vaniljeis med peanut butter cookie dough og swirls af peanut butter og så er hele herligheden overtrukket med mørk chokolade og dyppet i knuste chokoladecookies. What's not to love?!?! Måske bortset fra prisen: 27 kroner.
Alligevel får isen alverdens anbefalinger fra mig.
___________________

Er du ny ved Komfuret? Så først og fremmest velkommen. Husk, at du kan abonnere på indlæg ved at klikke på rss-feed-feltet i spalten til højre. Øverst i spalten kan du også melde dig til som fast læser - det er altid rart at se, hvem der læser min blog :-) Efterlad gerne en kommentar, hvis et indlæg har inspireret dig. Du er også altid velkommen til at maile på kristineskomfur (at) gmail (dot) com - jeg vil elske at høre fra dig.

3 kommentarer:

  1. Orv, den ser syndig og god ud :-) Vores lokale Super Best er også lige begyndt at føre Ben & Jerry's - det bliver en dyr sommer!

    SvarSlet
  2. Ben and Jerry rock! Indbegrebet af amerikansk excess. Love it :-)

    SvarSlet
  3. Jeg ELSKER Ben & Jerry :-D

    Fed blog du har, masser af inspiration at hente, jeg tror jeg skal prøve dine ricottapandekager....

    Mange hilsner
    Birthe aka Newyorkerbyheart

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails