onsdag den 1. juni 2011

Dansk sommerbøf med spidskålssalat


Intet skriger sommer højere end rygeost fra fynske Løgismose, sprødt spidskål og skarpe radiser - så det var det, der kom på min tallerken her til aften. I samarbejde med en saftig entrecôte.

Flere jeg kender har det svært med spidskål. Det er, som om det bliver sat i bås med al den kedelige kålmad, folk kan komme i tanke om. Men jeg synes, spidskål er den fineste i kålklassen. Skåret helt tyndt og marineret kort i olivenolie synes jeg, det bliver en magisk sprød salat med tusind gange mere smag end almindelig salat. Og med en god bøf og den friske rygeost - så behøver du i sandhed ikke mere. Selv om du ikke skal høre et ondt ord fra mig, hvis du supplerer med en flok nye danske kartofler.

Det skal du bruge til 1:

1/4 eller 1/2 spidskål - alt efter størrelse, tyndt snittet
5 radiser, skåret i tynde skiver
1 håndfuld hasselnødder, grofthakkede
1 spsk olivenolie
Lidt risvineddike
Lidt salt og peber
1 god bøf
1 spsk rygeost

Vend spidskål og radiser sammen med olie, eddike, salt og peber. Drys med hasselnødder og lad salaten stå og trække, mens du steger bøffen. Server bøffen med en god skefuld rygeost på toppen - dryp gerne med en smule olivenolie og peber. Anret salaten ved siden af og smag på sommeren!

___________________
Er du ny ved Komfuret? Så først og fremmest velkommen. Husk, at du kan abonnere på indlæg ved at klikke på rss-feed-feltet i spalten til højre. Øverst i spalten kan du også melde dig til som fast læser - det er altid rart at se, hvem der læser min blog :-) Efterlad gerne en kommentar, hvis et indlæg har inspireret dig. Du er også altid velkommen til at maile på kristineskomfur (at) gmail (dot) com - jeg vil elske at høre fra dig.

7 kommentarer:

  1. Professionel stavekassette, der kan hjælpe dig med kærlighedsprat for at få din eks-kærlighed tilbage presserende efter afbrydelse / aflevering, selvom din placering synes håbløs! KONTAKT: INFINITYLOVESPELL@GMAIL.COM ER SIKKERHED DEN BEDSTE SPELLKASTER ONLINE OG HANS RESULTAT ER 100% GARANTI ..

    Efter 3 år i et forhold med min kæreste, begyndte min kæreste at gå ud med andre piger og vise mig kold kærlighed, ved flere lejligheder truer han med at gå i stykker med mig, hvis jeg turde spørge ham om hans affære med andre piger, jeg var helt ødelagt og forvirret, indtil en gammel ven af mig fortalte mig om en stavebeslag på internettet DR GREAT, der hjælper mennesker med deres forhold og ægteskabsproblemer ved hjælp af kærlighedens magter, I første omgang tvivlede jeg på, om sådan noget nogensinde eksisterer, men besluttede at give det et forsøg, da jeg kontaktede ham, fortalte han mig alt, hvad jeg havde brug for, og jeg gjorde, og han hjalp mig med at kaste en Love Spell og inden for 28 timer kom min kæreste tilbage til mig og begyndte at undskylde, nu er han stoppet med at gå ud med piger og han er med mig for godt og ægte. Kontakt denne Great spell Caster for dit forhold eller ægteskabsproblem.Her er hans kontakt ..

    RING / WHATSAPP: +2348118829899

    E-mail: infinitylovespell@gmail.com ELLER infinitylovespell@yahoo.com

    BLOG http://infinitylovespell1.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej der, her er en hurtig, dette er udelukkende for dem, der har brug for en ændring i deres kærlighedsliv, dem, der søger en pålidelig stavehjul, der hjælper med at genoplive deres smuldrede / smuldrende forhold og også dem, der lider af lidelser af forskellige slags, denne læge er en, der er virkelig alsidig, medfølende og pålidelig, når det kommer til stavningskastering. Læge Egwali stavehjem er det rigtige valg for dig, alt hvad du behøver at gøre er bare en kontakt, så jeg kan forsikre dig om, at resten ville være komplet magi, min kærlighedslivet var på randen af ​​at kollapse, indtil jeg bestilte en kærlighedsformulering, at alle nødvendige procedurer blev fulgt korrekt for at sikre, at det fungerer perfekt. I dag er jeg et levende vidne om, at doktor Egwali tryllekunst fungerer uden nogen rimelig tvivl. Derfor bruger jeg alle medier til at fortælle verden om denne store stavelæge, der bragte fred og enhed tilbage til mit hjem. Tal med ham i dag og få dine følelsesmæssige tilbageslag udslettet helt.
    Nå ham ved disse kontakter!

    WhatsApp: +2348122948392
    Kurer: dregwalispellbinder@gmail.com

    SvarSlet
  3. Til działa! Mere ved siden af ​​...

    Til działa! Jeg kan tidligere få en platform, der kan bruges. Zajęło to trochę czasu, około dwóch miesięcy, ale ODBLOKOWAŁ MNIE Zaledwie KILKA GODZIN TEMU! Nie poddawaj się! TIL DZIAŁA! skontaktuj się z Dr.osunbor, aby uzyskać pomoc teraz .. jesteśmy z powrotem razem. Miej wiarę w ten proces..Tutaj jego kontakt..WhatsApp mu:

    Napisz do niego na: +393663677754 dr.osubbor23@gmail.com

    https://drosunbor.wixsite.com/solutiontemple

    SvarSlet
  4. Hej allesammen . Jeg har for nylig set et vidnesbyrd om Ypperstepræstens HARMONI på en blog, jeg besøger for forholds- og datingrådgivningsproblemer, fordi jeg havde haft alvorlige problemer med min kæreste, og vi havde været kærester i seks måneder, han ændrede sig lige pludselig, han returnerede ikke min kæreste. opkald, han begyndte at være utro, han sårede mig på mange måder, som jeg aldrig troede var muligt, og jeg tænkte bare, at jeg skulle prøve det*måske af desperation af en slags*..og jeg kontaktede Ypperstepræsten HARMONY. Til at begynde med føltes alt drømmende og utroligt , hans konsultationer og løsning var en lille smule let og mærkelig, og jeg var lidt bange, fordi jeg havde læst og hørt mange historier om falske trylleformularer, svindel, og jeg troede aldrig rigtig på magi.. Jeg spillede med med lidt håb og og tro og jeg sendte nogle få ting efter alt, og det virkede som et mirakel, alt gik i en helt ny retning, det var og er fantastisk... Jeg tror, ​​det var god tro, der fik mig til at læse det særlige indlæg den trofaste dag ..Jeg håber han c Du vil også hjælpe andre mennesker, som han gjorde mig...Jeg gjorde lidt, og jeg fik alt, hvad jeg ønskede. Hvis du ønsker *din kæreste, din kæreste, din mand, kone, din familie og dit kærlighedsliv tilbage. Send en e-mail til priestharmony1@gmail.com eller kontakt ham på Whatsapp ham +2349011460555

    SvarSlet
  5. Hvordan en dame udgiver en kommentar på avisen om, hvordan hun får sin mand tilbage, der har skilt sig fra hende, og i dag er de tilbage i dag med hjælp fra Dr. Sacre-bønner, jeg kontaktede Dr. Sacre, at min kæreste slog op med mig, som jeg har brug for hjælp for at få ham tilbage og også for at få ham til at holde op med at være mig utro, sagde Dr. Sacre mig, at jeg skulle få det nødvendige bønnemateriale, hvilket jeg gjorde, efter bøn inden for 24 timer kom min kæreste tilbage, han slog op med de andre piger i livet, han er nu en forandringsmand, han elsker og respekterer mig, vi planlægger snart vores bryllup. alt takket være dr. Sacre
    Kontakt Dr. Sacre på nedenstående detaljer
    Dr Sacre WhatsApp-nummer:+2349076034359
    e-mailadresse: sacretempleofpower@gmail.com
    Han er en god og magtfuld mand, hans magt er ikke ond magt

    Dr. Irene Kilubi

    SvarSlet
  6. jeg vil dele min fantastiske oplevelse med den bedste trylleformular DR WALE, min mand var mig utro, og da jeg fandt ud af, at vi havde en kamp, ​​som førte til, at han udfyldte en skilsmisse, græd jeg og blev syg, da jeg søgte efter kærlighedscitater online jeg så folk snakke om ham og hans store arbejde, hvis sag lignede mit, de efterlod hans kontaktoplysninger, jeg kontaktede ham, og han fortalte mig, at jeg ikke skulle bekymre mig om, at han efter uger vil annullere skilsmissen og vende tilbage til mig, efter at jeg gjorde alt, hvad han bad om mig at gøre til min største overraskelse næste dag aften det var min mand han knælede ned og tryglede mig om at acceptere ham tilbage, tak endnu en gang DR WALE du er virkelig en velsignelse for mig han kan også hjælpe dig med at kontakte DR WALE på WhatsApp/Viber : +2347054019402 ELLER drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlet
  7. JEG VIND I LOTTERIET: Jeg skulle være en pensioneret buschauffør, der ikke havde nogen opsparing, tanken om det blev ved med at dræne mig dagligt, jeg har spillet lotto i de sidste år uden held. Jeg gik online for at undersøge livet efter pensionering, da jeg så tilfældige vidnesbyrd fra folk, der satte pris på en trylleformular kaldet lord Bubuza for at give dem de rigtige LOTTO-vindertal, så jeg kontaktede straks lord Bubuza for at få hjælp til at vinde LOTTO 6/49 JACKPOT via WhatsApp : +1 505 569 0396, han sagde, at jeg kun kan vinde med de rigtige tal, som vil blive åbenbaret for ham af hans guder efter at have kastet en besværgelse. Jeg gjorde som han instruerede, og besværgelsen blev kastet, han gav mig tallene og sagde, at jeg skulle gå og spille uden frygt. Jeg købte billet og spillede. Det var meget chokerende og overraskende, da jeg opdagede, at alle numrene, som Lord Bubuza gav mig, matchede alle seks vindertal i lodtrækningen den 6. april. Jeg blev vinder af $18,7 millioner ved hjælp af Lord Bubuza-numre. Jeg vil fortsætte med at sætte pris på ham, slutte sig til mig takke ham via e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com eller WhatsApp: +1 505 569 0396

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails